InsuranceForum.gr

Το μεγαλύτερο Ελληνικό Ασφαλιστικό forum


Συγγραφέας
Recruiter1
Χωρίς σύνδεση
USER_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Δεκ 13, 2013 4:45 pm
Δημοσιεύσεις: 0
Είστε διαμεσολαβητής ή καταναλωτής?: ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
Περιοχή δραστηριοποίησης: ΑΘΗΝΑ
Blog: Δείτε το Blog (1)

Αρχεία
- Δεκέμβριος 2013

Αναζήτηση στα Blogs



Μόνιμο LinkΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 20, 2013 3:55 pm 
Ποιο αποτελεί το πιο σημαντικό σημείο σε μία πώληση; Μα φυσικά το κλείσιμο. Το κλείσιμο της πώλησης αποτελεί μία διαδικασία που θα πρέπει να γίνει ανεξαιρέτως σε όλους. Παρόλα αυτά είναι μία διαδικασία που φοβίζει τους περισσότερους πωλητές καθώς όλοι φοβούνται μία πιθανή απόρριψη.

Κι όμως μία αιτία, με αυξημένα ποσοστά στο γιατί δεν κλείσαμε μία πώληση, είναι γιατί δεν το προτείναμε ποτέ. Πολλοί πωλητές φοβούμενοι μία πιθανή άρνηση του πελάτη, καθώς αυτή θα τους δημιουργήσει ένα άσχημο συναίσθημα, δεν μπαίνουν καθόλου στη διαδικασία του κλεισίματος. Ο πελάτης αντιλαμβανόμενος υποσυνείδητα την ανασφάλεια του πωλητή νιώθει ότι το προϊόν δεν καλύπτει άμεσα τις ανάγκες του.

Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να προτείνουμε στον πελάτη να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία μας καθώς μία σωστή διερεύνηση αναγκών θα μας υποδείξει τι πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης μας και πως το προϊόν / υπηρεσία θα του φανεί χρήσιμο.

Papanastasopoulos Nikolaos
Συντονιστής Group LinkedIn http://www.linkedin.com/groups/%CE%9A%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%A0%CF%89%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-7426315?trk=my_groups-b-grp-v


 Προφίλ  
 




Μέλη σε σύνδεση

Εγγεγραμμένα μέλη: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη



cron