InsuranceForum.gr

Το μεγαλύτερο Ελληνικό Ασφαλιστικό forum


Αποψη..



Συγγραφέας
insurer
Χωρίς σύνδεση
Διαχειριστής
USER_AVATAR

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 12:16 pm
Δημοσιεύσεις: 7118
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Είστε διαμεσολαβητής ή καταναλωτής?: Διαμεσολαβητής
Περιοχή δραστηριοποίησης: Θεσσαλονίκη
Blog: Δείτε το Blog (22)

Αρχεία
- Ιούλιος 2015
+ Ιούνιος 2015
+ Απρίλιος 2015
+ Φεβρουάριος 2015
+ Δεκέμβριος 2014
+ Νοέμβριος 2014
+ Οκτώβριος 2014
+ Ιούλιος 2014
+ Ιούνιος 2014
+ Απρίλιος 2014
+ Μάρτιος 2014
+ Φεβρουάριος 2014
+ Ιανουάριος 2014
+ Δεκέμβριος 2013
+ Οκτώβριος 2013
+ Σεπτέμβριος 2013
+ Αύγουστος 2013

Αναζήτηση στα Blogs



Μόνιμο LinkΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 05, 2013 11:03 pm 
Κλασική η ατάκα. Τα προηγούμενα χρόνια την ακούγαμε καθημερινά. Δεν μας ενοχλούσε. Αντιθέτως, με μεγάλη μας χαρά κρατούσαμε το ασφαλιστήριο και έτσι όλοι ήμασταν ευχαριστημένοι. Και εμείς, και ο πελάτης.

Βέβαια τότε, όταν ερχόταν η επόμενη εβδομάδα το πληρωνόμασταν, άντε να ήταν η μεθεπόμενη. Αλλά το πληρωνόμασταν.
Όμως ακόμη και αν η καθυστερούσε η πληρωμή δεν υπήρχε πρόβλημα. Τα «βάζαμε» εμείς μαζί με τα εισπραγμένα στην ασφαλιστική εταιρία και όλα πήγαιναν ρολόι.

Οι καιροί άλλαξαν.
Οι ασφαλιστικές εταιρίες περιόρισαν το περιθώριο πληρωμής.
Τα οικονομικά των πελατών μειώθηκαν κάθετα.

Όμως, μεγάλο μέρος των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών συνέχισαν να αποδέχονται την εκπρόθεσμη εξόφληση των ασφαλίστρων.
Στην φράση «θα σε πληρώσω την άλλη εβδομάδα, κράτησέ το λίγο ακόμη» απαντάμε –λάθος κατά την γνώμη μου – καταφατικά.

Τελικά αξίζει τον κόπο;
Με μειωμένες προμήθειες, με ένα φορολογικό σύστημα για το 2014 που θα επιφέρει ασφυξία στους εμπλεκόμενους στον κλάδο, με τις ασφαλιστικές εταιρίες να απαιτούν τα ασφάλιστρα εντός του μήνα (και από όσο δείχνουν τα πράγματα μέσα στο 2014 εντός 7ημέρου) είναι λογικό να συνεχίζουμε να παρέχουμε πίστωση στους πελάτες μας;

Το κύριο επιχείρημα που ακούω συνομιλώντας με συναδέλφους είναι «άμα δεν του δώσω πίστωση θα τον χάσω, θα ασφαλιστεί αλλού».

Αλήθεια έχουμε σκεφτεί πως αν όλοι μαζί οι διαμεσολαβητές κρατούσαμε μία κοινή στάση στην είσπραξη των ασφαλίστρων αυτό το επιχείρημα δεν θα υπήρχε;

Το πρόβλημα λοιπόν έχει δύο όψεις. Από την μία οι πελάτες που καλώς ή κακώς έμαθαν να αφήνουν τελευταία την πληρωμή των ασφαλίστρων τους και από την άλλη εμείς που συνεχίζουμε να παρέχουμε μεγάλη πίστωση χρόνου στους πελάτες μας δημιουργώντας προβλήματα ρευστότητας αλλά και μακροχρόνια προβλήματα επιβίωσης για την επιχείρησή μας.

Οι εποχές έχουν αλλάξει.
Ήρθε η ώρα ο πελάτης μαζί με τους υπόλοιπους λογαριασμούς που έχουν προθεσμία πληρωμής να υπολογίζει και την εξόφληση των ασφαλίστρων του.

Iσως αυτός να είναι και ένας τρόπος να «δει» πιο σοβαρά την έννοια της ασφαλιστικής κάλυψης.

Ας ελπίσουμε το 2014 να αποτελέσει για όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές μία χρονιά ανάπτυξης. Ανάπτυξη και σε νέους κλάδους.
Μία χρονιά που θα αντιμετωπίσουμε πελάτες με έστω και λίγο αυξημένη ασφαλιστική συνείδηση σε σχέση με το παρελθόν.

Οργάνωση, εξωστρέφεια, νέες αγορές πελατών, εκπαίδευση και συνέργειες.
Έννοιες που αν αντιληφθούμε πως δεν είναι απλά θεωρία αλλά το επόμενο βήμα μας, τότε όλα θα γίνουν καλύτερα.

_________________
Φιλικά,

Βασιλειάδης Αρης
Το παιδί για όλες τις δουλειές στο insuranceforum.gr
aris@insuranceinnovation.gr


 Προφίλ  
 




Μέλη σε σύνδεση

Εγγεγραμμένα μέλη: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη