InsuranceForum.gr

Το μεγαλύτερο Ελληνικό Ασφαλιστικό forum

 Interlife
 GlassDrive
 carglass
 A.I.G
 Ασφάλειαι Μινέττα
 cromar
 daes
 Σύνδεση μελών
 forum
 carglass
 Οι τελευταίες ειδήσεις
Συγγραφέας:  LEON
Δ. Συζήτηση: Ασφαλιστικές Ειδήσεις
ΔημοσίευσηΤετ Φεβ 28, 2018 1:28 pm
Δεν υπάρχει καμία νέα αδιάβαστη δημοσίευση για αυτό το θέμα.
Π. Δημητρίου: Η αγορά δεν μεγαλώνει με Direct Πωλήσεις
27/02/2018,
της Ελενας Ερμείδου
Μέσα από μία συνολική προσπάθεια που γίνεται από την Ευρώπη για την ενίσχυση του θεσμού της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Ελλάδος, κος Πάνος Δημητρίου στην χτεσινή εκδήλωση της Ionios Brokers δήλωσε ότι η αγορά δεν μεγαλώνει χωρίς την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, ούτε μεγαλώνει με Direct Πωλήσεις.
Τόνισε ότι η αγορά μετασχηματίζεται και συνέστησε στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες να εξετάσουν ποιες είναι οι εταιρείες οι οποίες μπορούν να τους στηρίξουν σε επαγγελματικό επίπεδο, κοιτάζοντας πάντα και το κομμάτι του σχεδιασμού των εισπράξεων.
Η Οδηγία IDD για την διανομή ασφαλιστικών προϊόντων, όπως τονίστηκε οδηγεί το κλάδο σε αναβάθμιση και εξυγίανση, ενώ ο Γενικός Γραμματέας του ΕΕΑ κος Δημήτρης Γαβαλάκης που ήταν παρών στην εκδήλωση της Ionios Brokers, μιλώντας επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι η εφαρμογή της Οδηγίας σημαίνει ίδιοι κανόνες και ίδιες απαιτήσεις, ωστόσο η μεγάλη πρόκληση είναι …«πώς πωλησιακά μπορεί να τα ταιριάξει και να μην δημιουργεί προβλήματα στην επικοινωνία».
Σχετικά με την φύση της αμοιβής, τόνισε: η οδηγία απαιτεί την αποκάλυψη πληροφοριών σχετικά με το πώς πληρώνονται οι διανομείς ασφαλιστικών προϊόντων, όχι την ποσότητα που λαμβάνουν.
Κορυφή
 Σχόλια: 0  •  Γράψτε το σχόλιο σας  •  Επισκέψεις: 3923

Συγγραφέας:  LEON
Δ. Συζήτηση: Ασφαλιστικές Ειδήσεις
ΔημοσίευσηΠαρ Μάιος 05, 2017 4:07 pm
Δεν υπάρχει καμία νέα αδιάβαστη δημοσίευση για αυτό το θέμα.
ΟΧΙ στην αθέμιτη τραπεζική αρπαγή πελατών από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Υπερβαίνει τα όρια η συμπεριφορά των τραπεζών στο θέμα της άντλησης πελατών από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα που θα πρέπει να δουν προσεκτικά και η ΔΕΙΑ και η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών είναι αυτό της διαφήμισης της Τράπεζας Πειραιώς στην τηλεόραση.

Μέσω του μηνύματός της, η Τράπεζα, "διαφημίζει" δύο ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται, την ERGO και την NN, κάτι που θα πρέπει να ελεγχθεί ως προς το πόσο επηρεάζει τους αποδέκτες του τηλεοπτικού της μηνύματος-διαφήμισης- εις βάρος άλλων εταιρειών που διαθέτουν ομοειδή προϊόντα με τις δύο διαφημιζόμενες.


KAMIA ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ERGO !!!
Κορυφή
 Σχόλια: 2  •  Γράψτε το σχόλιο σας  •  Επισκέψεις: 13580

Συγγραφέας:  LEON
Δ. Συζήτηση: Ασφαλιστικές Ειδήσεις
ΔημοσίευσηΔευτ Απρ 10, 2017 3:44 pm
Δεν υπάρχει καμία νέα αδιάβαστη δημοσίευση για αυτό το θέμα.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ Η INTERAMERICAN ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑ
ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΝΩ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΜΕΤΑ ΤΑ 20 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ Ε-PASS
ΤΩΡΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ 20 ΕΥΡΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΥΣΙΜΑ SELL

ΕΜΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ : ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ INTERAMERICAN !!!



https://www.anytime.gr/car/calculation? ... r_apr_2017
Κορυφή
 Σχόλια: 0  •  Γράψτε το σχόλιο σας  •  Επισκέψεις: 12662

Συγγραφέας:  LEON
Δ. Συζήτηση: Ασφαλιστικές Ειδήσεις
ΔημοσίευσηΠέμ Φεβ 23, 2017 1:29 pm
Δεν υπάρχει καμία νέα αδιάβαστη δημοσίευση για αυτό το θέμα.
Γιατί και η Ασφαλιστική θέλει τον διαμεσολαβητή της. Ή μήπως όχι;
Από Insurancedaily editorial team -
Φεβ 23, 2017


Τα τελευταία χρόνια στην Ασφαλιστική Αγορά έχουμε γίνει όλοι μάρτυρες μιας στροφής των Ασφαλιστικών Εταιρειών από το παραδοσιακό δίκτυο διαμεσολάβησης… σε εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων για την ανάπτυξη των εργασιών τους.
του Νίκου Μωράκη
Άλλοι επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν το internet και άλλοι το bancassurance, άλλοι επέλεξαν τη μέθοδο αναδιάρθρωσης στα δίκτυά τους ενώ λίγοι ήταν εκείνοι που έμειναν σταθεροί στους ασφαλιστές τους, πιστεύοντας πως …μόδα είναι θα περάσει.
Τελικά όμως ποιος έπραξε σωστά και ποιος όχι;
«Κέρδισαν» οι εταιρείες που διάλεξαν την πολυκαναλική στρατηγική ή οι εταιρείες που έμειναν πιστές στους συνεργάτες τους;
Ας βάλουμε τα δεδομένα σε μια σειρά. Ό,τι καινούργιο έρχεται στην Ελλάδα είναι ήδη δοκιμασμένο στο εξωτερικό. Η επιτυχία του ή η αποτυχία του έχει κριθεί από καιρού οπότε οι εν Ελλάδι εταιρείες δεν χρειάζεται να ανακαλύψουν τον τροχό. Αυτό που αλλάζει όμως και πρέπει να απασχολεί τις εταιρείες είναι η αντίδραση του καταναλωτικού κοινού – των πολιτών δηλαδή στον ερχομό νέων υπηρεσιών/καναλιών. Πώς αντιδρά το κοινό; Ποιες είναι οι συνήθειες που έχει και πόσο έτοιμος είναι ο κόσμος να δεχθεί αλλαγές στην καθημερινότητά του;
Είναι οι Έλληνες ένας λαός που του αρέσει να επικοινωνεί, να συναλλάσετε με ανθρώπους ή προτιμά την αποξένωση;
Για παράδειγμα στη Γαλλία το Bancassurance στον κλάδο Ζωής έχει το 60% της αγοράς. Αντιθέτως στην Αγγλία το ποσοστό δεν είναι ούτε 1%. Αυτό συμβαίνει γιατί το bancassuarnce γεννήθηκε στη Γαλλία με αποτέλεσμα ο κόσμος να γαλουχηθεί σε αυτό το σύστημα με αποτέλεσμα να συνδέσει τα συμβόλαια Ζωής του με τις συναλλαγές του στις τράπεζες. Στην Αγγλία που οι άνθρωποι δεν ήρθαν ποτέ αντιμέτωποι με αυτό το κύμα αλλαγής, ο παραδοσιακός Broker ή Agent παρέμεινε η πρώτη επιλογή του με ποσοστό 60% και 20% αντίστοιχα. Στην Ελλάδα βρισκόμαστε κάπου στη μέση καθώς το bancassurance καταλαμβάνει το 36% στον κλάδο Ζωής δείχνοντας μια μέση κατάσταση ως προς τις επιλογές του μέσου Έλληνα.
Το ίδιο συμβαίνει και στις online direct πωλήσεις.
Στην Αγγλία που είναι μια χώρα τεχνολογικά προηγμένη με τον κόσμο να χρησιμοποιεί και να εμπιστεύεται το διαδίκτυο ή και τις εταιρείες απευθείας, το ποσοστό των direct ασφαλίσεων φτάνει το 20% με τα σκήπτρα στην Ευρώπη να τα κατέχει η Ιρλανδία με 83,3%, τρομερό νούμερο. Αντιθέτως οι Γερμανοί δείχνουν να μην εμπιστεύονται την υγεία τους και τη ζωή τους σε αυτό το κανάλι διαμεσολάβησης έχοντας αναθέσει τις ευθύνες πρώτα στους Μεσίτες (με ποσοστό 50%) και μετά στους Πράκτορες (με ποσοστό 30%). Το direct κανάλι δεν υπάρχει. Και μετά είναι η Ελλάδα που και σε αυτό το κανάλι διανομής φαίνεται να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης έχοντας ένα 10% στο direct κανάλι διανομής.
Ας γυρίσουμε όμως πάλι στο θέμα μας.
Στην Ελλάδα το κυρίαρχο κανάλι διαμεσολάβησης ήταν και παραμένει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. Ο φίλος, ξάδελφος, συγχωριανός και φυσικά επαγγελματίας Ασφαλιστής που «ξέρει από ασφάλειες» οπότε και ο Έλληνας του εμπιστεύεται σπίτια, αυτοκίνητα, υγεία προκειμένου να τα ασφαλίσει.
Πόσο διαδεδομένη είναι αυτή η πρακτική στην Ελλάδα;
Πολλές φορές ρωτάει ο επαγγελματίας ασφαλιστής τον εν δυνάμει πελάτη που είναι ασφαλισμένος και εκείνος απαντά «στο φίλο μου τον Κώστα» ή «στον κ. τάδε, από τον παππού μου είμαστε ασφαλισμένοι εκεί». Προσέξτε! Δεν αναφέρει όνομα εταιρείας αλλά το όνομα του Ασφαλιστή. Εκείνον εμπιστεύεται και εκείνον θα ακούσει σε ό,τι αφορά τα συμβόλαια που διατηρεί. O ασφαλισμένος δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς με τον ασφαλιστή, που δεν διαρρηγνύονται εύκολα. Ο Έλληνας θέλει τον ασφαλιστή του. Αυτό είναι σχεδόν άγραφος νόμος. Οπότε και οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ανάγκη τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές τους.
Οπότε… 1-0 για τις εταιρείες που παρέμειναν πιστές στο ανθρώπινο δίκτυο.
Ναι, αλλά εύλογα θα κάνει κάποιος τον αντίλογο και θα πει ότι στο αυτοκίνητο αυτός ο γερός δεσμός δεν ισχύει πια. Και θα έχει και δίκιο. Ο μεγάλος ανταγωνισμός στον κλάδο αυτοκινήτου πολλές φορές είναι πιο ισχυρός από τις φιλίες μεταξύ ανθρώπων με αποτέλεσμα τα εναλλακτικά δίκτυα να κερδίσουν έδαφος στο συγκεκριμένο κλάδο. Και μιλάμε για έναν κλάδο καθόλου αμελητέο καθώς καταλαμβάνει το 44% κλάδου γενικών ασφαλίσεων και το 1/4 της αγοράς. Και κάπως έτσι, πολυκαναλικά δίκτυα vs ανθρώπινο δίκτυο σημειώσατε 1-1.
Είναι όμως στο τέλος της ημέρας η κερδοφορία ο μοναδικός στόχος της εταιρείας;
Εμείς πιστεύουμε πως όχι καθώς ελληνικές εταιρείες -όπως η Ιντερσαλόνικα, η Υδρόγειος και η Μινέττα- που έχουν να αντιμετωπίσουν έναν έντονο ανταγωνισμό στο αυτοκίνητο παραμένουν ανταγωνιστικές γιατί μεταξύ άλλων έχουν άριστες σχέσεις με τους διαμεσολαβητές τους. Δεν έχουν τα χαμηλότερα ασφάλιστρα στην αγορά και όμως μερικοί Ασφαλιστές πίνουν κυριολεκτικά νερό στο όνομά τους. Τι μας δείχνει αυτό; Ότι όταν ερχόμαστε στο θέμα της εμπιστοσύνης και των ανθρώπινων σχέσεων μεταξύ Ασφαλιστικών Εταιρειών και Διαμεσολαβητών, οι εταιρείες που «προσέχουν» τους συνεργάτες τους και εμπιστεύονται μόνο αυτούς για δίκτυο έχουν έναν καλά κρυμμένο άσσο στο μανίκι τους. Η σχέση λειτουργεί ανταποδοτικά και αυτό φαίνεται. Οπότε καταλήγουμε ότι όσο πιο δυνατό το δίκτυο της ασφαλιστικής εταιρείας πανελλαδικά, τόσο πιο ισχυρή γίνεται η θέση της στους κλάδους που δραστηριοποιείται. Οπότε… Διαμεσολαβητές – εναλλακτικά δίκτυα σημειώσατε 2-1.
Ζούμε όμως σε μια κοινωνία ελεύθερου ανταγωνισμού.
Και εκ των πραγμάτων η κατάσταση κατευθύνεται από τον ίδιο τον καταναλωτή σε νέες μορφές αγοράς ασφαλιστικών υπηρεσιών. Επομένως κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει τη φυσική εξέλιξη του κλάδου γιατί νιώθει «απειλή» από κάτι καινούριο, όσα ελαττώματα και εάν φέρει. Είναι επίσης δικαίωμα της εταιρείας να έχει στη φαρέτρα της όλα τα κανάλια διαμεσολάβησης και είναι στο χέρι της να τα αντιμετωπίζει όλα ισότιμα χωρίς να δημιουργεί εσωτερικές κόντρες. Η ελεύθερη αγορά υποστηρίζει όλους τους θεμιτούς και ηθικούς τρόπους προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων οπότε το σκορ μπορούμε να πούμε ότι ισοφαρίζει. 2-2.
Το συμπέρασμα;
Ότι με τον έναν τρόπο ή με τον άλλον οι Ασφαλιστικές εταιρείες στο τέλος της ημέρας πετυχαίνουν το σκοπό τους. Μεγαλώνουν τα μερίδια αγοράς τους και αυξάνουν την κερδοφορία τους είτε επιλέγουν το παραδοσιακό κανάλι διανομής είτε τα εναλλακτικά. Δεν είναι δική μας πεποίθηση αλλά η πραγματικότητα. Για να το συνειδητοποιήσει κανείς δεν έχει παρά να παρατηρήσει ποιες εταιρείες είναι στην κορυφή της αγοράς αλλά και ποιες άλλες σε βάθος δεκαετίας σκαρφάλωσαν στη λίστα με τις κορυφαίες. Είναι ένα κράμα εταιρειών που χρησιμοποιούν όλους τους πιθανούς συνδυασμούς προώθησης των προϊόντων τους. Οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές παραμένουν το κύριο κανάλι διανομής και αυτό τους δίνει μια διαπραγματευτική δύναμη που είναι στο χέρι τους αν θα την εκμεταλλευτούν ή όχι. Ο Έλληνας θέλει τον διαμεσολαβητή του. Τέλος! Ίσως όχι πλέον στον κλάδο αυτοκινήτου αλλά στους λοιπούς και στη Ζωή όπου εκεί ο Ασφαλιστής αν αποκτήσει την ανάλογη ειδίκευση μπορεί από το να επιβιώσει σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς μέχρι να μεγαλουργήσει! Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν υπάρχει ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα – πλην μιας – που να μην έχει επιλέξει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή για συνεργάτη της. Μια πραγματικότητα που μας κάνει να καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι ΝΑΙ! Η Ασφαλιστική έχει ανάγκη τον Διαμεσολαβητή της.
Κορυφή
 Σχόλια: 0  •  Γράψτε το σχόλιο σας  •  Επισκέψεις: 10802

 EIAS-INSURANCEWEBINARS
 Οι ειδήσεις απο όλα τα ασφαλιστικά site συγκεντρωμένες

underwriter.gr - το δεξί χέρι του ασφαλιστή


Η HDI Global ανακοινώνει ισχυρά αποτελέσματα για το 2023 εμφανίστηκε πρώτα στο Underwriter.gr.

]]>" /> Η HDI Global ανακοινώνει ισχυρά αποτελέσματα για το 2023

NP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Υψηλά κέρδη προ φόρων, Υψηλοί Δείκτες Φερεγγυότητας και άμεση ανταπόκριση στις ζημιές των φυσικών καταστροφών εμφανίστηκε πρώτα στο Underwriter.gr.

]]>" /> NP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Υψηλά κέρδη προ φόρων, Υψηλοί Δείκτες Φερεγγυότητας και άμεση ανταπόκριση στις ζημιές των φυσικών καταστροφών

Δυναμική παρουσία της ERGO Ασφαλιστικής στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών εμφανίστηκε πρώτα στο Underwriter.gr.

]]>" /> Δυναμική παρουσία της ERGO Ασφαλιστικής στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

Αντίο Νίκο Δημητρουλάκη εμφανίστηκε πρώτα στο Underwriter.gr.

]]>" /> Αντίο Νίκο Δημητρουλάκη


Ειδήσεις απο το asfalisinet.gr

Τα Νέα της Ασφάλισης



Ειδήσεις απο το Insuranceworld.gr

 Στατιστικά
Μέλη σε σύνδεση:
Άβαταρ μέλους Συνολικά υπάρχουν 2 μέλη συνδεδεμένα: 1 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 1 επισκέπτης (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 10 λεπτά)
Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 214 την Τετ Ιούλ 17, 2013 1:36 pm

Εγγεγραμμένα μέλη: RSS Express [RSS Bot]

Συνολικά 43 μέλη έχουν συνδεθεί τις τελευταίες 24 ώρες :: 1 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 42 επισκέπτες

Εγγεγραμμένα μέλη: RSS Express [RSS Bot]
Υπόμνημα :: Διαχειριστές, Καθολικοί συντονιστές
 Περισσότερο Αναγνωσμένα
Νεότερα Θέματα
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ INTERAMERICAN και ANYTIME ONLINE
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ
Π. Δημητρίου: Η αγορά δεν μεγαλώνει με Direct Πωλήσεις
Απορίες για το Πρόγραμμα Υγείας ''Generali Medical Prime''.
DALLBOGG
Περισσότερες απαντήσεις
Το καφέ των ασφαλιστών ΑΕΓΑ...!! (825)
Πολλά ακούγονται - εταιρίες στο κόκκινο! ! (198)
Χρονια πολλά στον .........! (130)
Οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της EVIMA (123)
Το κουιζ της εβδομάδας! (109)
Περισσότερο αναγνωσμένα
Το καφέ των ασφαλιστών ΑΕΓΑ...!! (173210)
Πολλά ακούγονται - εταιρίες στο κόκκινο! ! (39809)
Φάκελος Ασπίς Πρόνοια - οι τελευταίες εξελίξεις (38763)
Χρήσιμες συνδέσεις (33765)
Το "ρεζουμέ" των βιβλίων που εχουμε διαβάσει (29680)
Νεότερες Αναρτήσεις
Περιέργος ο χρόνος που δημοσιοποίησαν τα διοικητικά μετρα για τη Διεθνή Ένωση
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ INTERAMERICAN και ANYTIME ONLINE
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ
Π. Δημητρίου: Η αγορά δεν μεγαλώνει με Direct Πωλήσεις
KAMIA ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ERGO !!!